I startblocket till livet

Söndagkväll

Publicerad 2011-03-20 23:14:16 i Vardag

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva för att förklara hur grymt bra den här söndagen har varit. För att förenkla det för mig själv så skriver jag såhär:
Vaknade faktiskt av mig själv strax efter åtta trots att det blev hyffsat sent efter middagen ute med några dans-ungdomar (en härlig, rolig kväll!). Hade en lugn morgon innan jag skulle köra till Teg för att jobba i caféet på Björksta' Buggen. Såg enormt många duktiga dansare och det var svårt att stå stilla när man blir så inspirerad! Förutom buggen som såklart var rolig att se, och jag tror jag lärde mig rätt mycket av att titta på, så var det även boogie woogie, rock n roll, dubbelbugg och lindy hop. Häftigt alltihop!
Nu svar på några äldre kommentarer jag missat :)

Per om BOKAT JAPAN I JULI!:
Har också dåliga erfarenheter av Mrjet. Så du ska vara glad att du inte behövde köpa av dem. Mig lurade de på ett hotellrum som inte fanns.

Jo jag bokade av MrJet ändå, och det gick bara fint till slut. Det enda var deras hemsida som blev överbelastad ungefär hela tiden.. Men till slut fick jag en grym resa! :)

 

 Lilla syster Emma om Nu har Athena galopperat!:

Lisa har du galopperat??Jag undrade bara om du hade rammlat av jag förstår ganska många gånger!Jag ska på ridläger på tisdag iaf!!!!!:)Men vi hörs

 

Jag vet nog inte vem du är tyvärr, eller riktigt vad du undrar, men ska försöka svara ändå! :) Vi har nu galopperat med Athena flera gånger och hon sköter sig bara bättre och bättre för varje gång! Ramlat av har jag gjort, men aldrig från Athena! :)

Efter middag hos familjen och en kort powernap så var det äntligen dags för dans!
Jag vet inte om jag egentligen kan skriva att det var min bästa kväll någonsin, men jag kan då inte komma ihåg att det KÄNTS bättre än såhär att dansa någon gång. Varenda dans var en höjdpunkt och jag kände mig riktigt duktig och då lyser det ju igenom! Samtidigt som jag lyckades lite hyffsat (ibland) med musikanpassning och min vänsterarm var mer levande än någonsin tidigare och det kändes helt naturligt! :D

Vilken kväll!!! Jag längtar redan till nästa dans. Men först måste jag vila upp mina ben, det tar på att dansa! Här är en suddig bild från dubbelbuggen på duktiga umedansare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela