I startblocket till livet

Inspiration

Publicerad 2014-05-16 18:01:34 i Vardag

Gick in på Blomsterlandet idag och där såg jag denna fina vattenbalja. Så fridfullt att det troligen måste härmas! Jag har redan en zinkbalja, mycket större än denna som vore perfekt till ändamålet!




Sedan såg jag att de hade halva priset på rosor. Som pricken över i så hade de även min ros jag fantiserat om, som min handelsträdgård inte kunde få hem. Ghislaine de Féligonde! Plus att jag inte kunde låta bli en New Dawn, som jag ville ha redan förra sommaren men som då var slutsåld! New Dawn ska få klättra på maskinhallsväggen. Ghislaine är planterad här:




Om ni ser i en grop till höger om klematisen :)

Såhär blommar dom:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela