I startblocket till livet

BOKAT JAPAN I JULI!

Publicerad 2010-04-13 14:11:40 i Vardag

Nu är det bokat och färdigt. Är sjukt less på mrjet nu för dom slängde ut mig flera gånger ur bokningsprocessen och ändrade flygningarna varje gång. Det blev billigare, sen dyrare helt plötsligt. Sen kom det fram ett flyg som va snabbt och ganska billigt. och sen när jag tryckte på det så blev det plötsligt 7h väntetid i Turkiet mellan flygbytena båda vägarna. Vilket gjorde att jag inte kommer kunna flyga inrikes dit eller hem utan får ta ybussen (som faktiskt är mkt billigare.. Men hade hellre flugit ändå. Fast nattbuss kanske är helt okej, man kan nog sova bort hela resan med lite tur). Men nu är det iaf bokat och betalat :D

Imorgon kanske jag kan börja glädja mig över det. Just nu är jag bara matt över hela grejen. Men ska bli himla roligt! Och vi kommer ju typ hinna in till Istanbul och vandra runt i mellanlandningarna. Så då får vi ett extra land på köpet! Eller om det är bra väder kan man ju hitta en jordplätt och lägga sig och sola ;)

11 juli går flyget 12.20 från Arlanda.
Får en kvällpromenad i Istabul.
12 juli är vi framme hos Vållberg vid middagstid.

20 juli 22.30 så flyger vi från Kansai airport.
Får en morgonpromenad i Istanbul.
21 juli 16.20 ska landar vi på Arlanda.

Fast sen återstår ju att se om dom förändrar flygningarna. Litar inte riktigt på att det där kommer vara oförändrat ända tills juli kommer. Sen har ju inte dom billiga tågbiljetterna släppts än så jag ska hålla lite utkik efter dom!

Kommentarer

Postat av: Per

Publicerad 2011-03-06 19:45:13

Har också dåliga erfarenheter av Mrjet. Så du ska vara glad att du inte behövde köpa av dem. Mig lurade de på ett hotellrum som inte fanns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela