I startblocket till livet

Mera orientering!

Publicerad 2013-05-16 17:15:04 i

I tisdags var jag ute i Ekedalens skogar, det var sprintstafett och jag fick en gul sträcka. Det va riktigt kul, förutom 2 kontroller när jag fick totalt hjärnsläpp, inte visste var jag var och kom inte på hur jag kunde orientera mig. Där försvann 5 resp 9 minuter... Men sen i slutet på banan hade jag lugnat ner mig (gett upp hoppet) och kunde äntligen använda huvudet. Då gick det toppen! Så nu är jag riktig medlem i Gudhems If också!

Planerar dessutom lite löpträning ikväll, blir grillmiddag hos Tiden och sen kanske det blir runt Reastorp eller bara Nya Åsle. Här ska trimmas för nästa orienteringsträning är på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela