I startblocket till livet

Att planera en ledig dag?

Publicerad 2013-05-02 21:08:05 i Vardag

Ikväll planerar jag vad jag ska hinna med imorgon på min lediga dag! Såhär ser det ut!
 
Vaknar
Hämta bilen från service
Handla
Begravning
Få besök av Annelie och lillvovsen Lexie
Plantera Dahliorna som vaknat ur vintervilan
Plantera Gladiolus
Olja in utemöblerna - plocka fram dessa!
Slänga jorden från död frösådd i rabatterna
Hämta in en ny, fungerande vattensprayflaska
 
Får se vad som faktiskt blir gjort....
 
Av fröna som fortfarande lever är ena en Praktbetonika, det var bara ett av de fröna som kom upp så jag är lite extra brydd om den. Såhär fin hoppas jag den blir om några år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela