I startblocket till livet

Måndagkväll

Publicerad 2013-03-11 22:46:00 i Vardag

Sitter med en sovande sambo brevid mig i soffan. Han va helt slut ikväll, så han förtjänar väl att sova antar jag :)
Själv har jag sett först Dicte och sedan Farmen på tv4play, spännande nu när det är finalvecka! För den som undrar så hejar jag på Jannike, för att hon är från Holmsund och verkar otroligt bra på det mesta hon tar sig för.
 
Idag var jag tillbaka på jobbet igen, efter att ha varit sjuk hela förra veckan så kändes det lite ovant. Och fick då reda på att det är mååånga till som varit (förra veckan) och är sjuka nu. Så det va tur jag ändå piggade på mig i helgen! Men det har varit en bra dag.
 
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa min bok tills jag somnar.
Godnatt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela