I startblocket till livet

Kort visit i Gävle

Publicerad 2013-03-24 12:31:48 i

I helgen har Parkenmaran gått av stapeln. 3 danskvällar med non-stop dans och dubbla dansgolv. Jag var bara ner och dansade lördagkvällen (upp menar jag såklart, har fortfarande inte koordinerat mitt nya boende) men det var såååå värt även för bara en kväll! 19-01 höll det på, med några extranummer på slutet. Lisa dansade 19-00, sen fick jag ett anfall magkatarr (må illa, ont i magen) men hade lix kramp i båda låren så jag vilade rätt mycket sista timmen för att orka med alla sista foxarna och någon bugg till.
Hann faktiskt dansa med nästan alla mina favoriter som var där! + flera nya godingar. En helt underbar danskväll med folk överallt och bara glada miner.

Tåget rullar nu mot Uppsala, Arlanda, Stockholm. Sen byte mot Skövde. Jag mår ofta lite illa av tåg, speciellt när magen får mig att må illa allmännt. Men idag får jag åtmindstone åka framlänges! Då blir det betydligt bättre :)

ÄLSKA DANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela