I startblocket till livet

Scotts i Skara

Publicerad 2013-01-26 11:51:10 i Vardag

Igår var det dans igen! Denna gång i Skara, som överraskade med ett riktigt bra dansgolv. Fick byta till mina otejpade skor och då blev det perfekt. Dock var det inte så jättemånga där som jag kände igen, egentligen bara dom vi åkte dit med, och någon enstaka till. Men kvällen bjöd på många roliga, bra buggar och mysiga foxar. Dock dansade jag knappt med någon ny, bara en kille som vi åkte dit med, men vad gör det när de man dansar med gör det så bra?!

Idag har jag burit in hyllsystemet vi köpt (från Elfa), det ska äntligen komma upp hyllor och utdragsbackar i garderoben. Och byxhängare, blir toppenbra att kunna se alla byxor och jeans. Jag var riktigt nöjd med backstapeln jag köpte tidigare så tror nog jag blir det med det här också, håller förhoppningsvis i 50 år utan att ens se slitet ut också :)

Klädkammarinredning från Elfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela