I startblocket till livet

Konstiga drömmar

Publicerad 2013-01-09 09:29:23 i Vardag

Inatt drömde jag en (vad jag kommer ihåg) ny dröm. Den var en blandning av hunger games och någon slags jorden-har-gått-under-film. Men jag överlevde och hängde med några andra ungdommar som också hade gjort dert. Riktigt trevligt på ett sätt ;) Mindre trevligt att ha hundar och vakter hack i häl. Så det var rätt skönt att vakna ändå.

En annan dröm jag har när jag är vaken är att köpa en stationär dator. Min gamla bärbara är inte mycket att hurra för längre, men den börjar närma sig 6 års-dagen så det är inte jättekonstigt. Men först så ska vi få igång värmen och elen i det enda rummet på nedervåningen som vi hittills inte har använt (till mer än sval och städskåp). Som ska få bli kontor. Sedan kommer nog det rummet även bli tvättstuga då det är så stort, men fuktproblemet borde gå att lösa med bra ventilation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela