I startblocket till livet

En lång dag i Göteborg

Publicerad 2013-01-31 20:36:55 i

Efter denna Medarbetarträff är jag riktigt taggad på det nya året i jobbet! Somliga föreläsare är ju bättre än andra, men på det hela har det ändå varit en bra dag. Roligt att få veta årets nykomlingar i sortimentet. Sedan gick jag och 2 till på stan och efter några timmar mötte jag upp en apotekare som gjorde praktik samtidigt som mig på en kopp te innan mitt tåg rullade hemåt. Alldeles för länge sedan vi sågs sist! Och bättre kort än inget :)
Det enda jag köpte var två "farfarströjor" i lite olika modell från H&M, min favorit av tröja, så nu lovar jag inför er, mina besökare, att jag ska slänga den urtvättade numera helt oelastiska farfarströja som varit min följeslagare i säkert 4-5 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela