I startblocket till livet

4 dagars ledighet

Publicerad 2013-02-12 20:00:56 i

Nu är dom över, imorgon är det en ny dag på jobbet. Men det har varit väldigt härligt, och framförallt känns det som att jag har fått väldigt mycket gjort. Ett stort, murket skåp/skänk har blivit utslängt och mycket som bara ska förvaras har jag flyttat ihop så det ligger bättre (strategiskt) placerat i huset.

Jag har också hunnit köpa en ny dator! En stationär denna gång, med ny skärm också. Men den är inte riktigt i bruk då jag misstycker hur förra ägaren delat upp hårddiskarna i partitioner (eller hur det nu stavas). Så jag får ge mig till tåls tills min svärbror kan hjälpa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela