I startblocket till livet

Blivande hörnrabatten

Publicerad 2013-04-11 10:37:00 i Vardag

Nya planer! Brevid den gula busken framför syrenen blir det nog ingen Diabolo-buske (blir för stor med 2m höjd..) utan jag kommer nog att sätta några buskar med astilbe. Om det gror tillräckligt många frön! De ser ut såhär:
 
Sen kommer jag att plantera koreansk plymspirea framför, de är lägre och ser ut såhär:
 
Sist men inte minst så kommer lite grekvädd att få nästla in sina tunna spröt bland de vita spireorna :)
 
Resultatet kommer bli ungefär såhär i mina tankar:
 

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2013-04-11 20:21:55

Åååhhh!!! Lisa vi måste polynera med varandra hahaha!! Dela lite tips och idéer, inte visste jag att du var en sån trädgårdstok :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-04-11 22:34:17

Haha det visste inte jag heller förrän jag hade en trädgård att leka i!! :D

Du är så hjärtligt välkommen hit och ge mig nya bättre idéer!

Polynera? Vilka ord du använder :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela