I startblocket till livet

Kökssoffa på G snart?

Publicerad 2013-04-09 22:51:51 i

Ikväll blev det spontanbesök av en gammal vän till Chrille. Det va riktigt kul och jag hade råkat göra massa våffelsmet så han fick äta sig mätt han med :)

Nu ligger jag och läser, älskar att läsa en stund innan jag somnar. Ibland blir det dock en onödigt lång stund, men det är ju så svårt att sluta om man fastnar! Brevid mig på nattduksbordet ligger halstabletter, nässpray och näsdukar. Så nu vet ni hur jag mår!

Imorgon är jag dock ledig! Jag ska försöka rösta på att jag och Chrille far och hämtar hem kökssoffan vi blev erbjudna! Om den finns kvar fortfarande... Rätt pinsamt lång tid det tagit, men det är ju så mycket ibland! Och när det är väldigt lite att göra så kommer man inte på allt man borde göra :P

Läsa läsa godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela