I startblocket till livet

Stalldrömmar

Publicerad 2012-09-15 09:28:00 i Vardag

När drömmen om att köpa häst blivit lite svalare så kom såklart en dröm om att få bygga stall här på gården! Hur mysigt vore inte det liksom?! Efter många om och men så har jag gjort en ritning som jag inte längre finner några fel på, se själva vilket perfekt litet mysigt stall!
Det ska dessutom ha den här designen invändigt hade jag tänkt, då kan vi bygga egna mellanväggar och endast köpa fronterna från cityboxen eller dylikt, och stallet blir luftigare än med stående galler. Hade jag byggt ett större stall med mer omsättning av hästar så hade jag nog valt stående galler ändå, för de känns lite säkrare om hästarna inte känner varandra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela