I startblocket till livet

Disiga dag mellan bergen

Publicerad 2012-09-22 13:04:11 i Vardag

Hej hallå. Kom för en stund sen hem från stallet. Blev en härlig uteritt idag, och jag hade för ovanlighetens skull klätt mig helt lagom! Hela gårdagen så pissregnade det, och enligt yr.no så skulle det göra det idag också. Men vädergudarna var lite gladare än yr förutsade. Disigt i luften men inte en regndroppe blev resultatet och jag och Garbo fick oss en torr motionsrunda. Imorgon kommer nog Louise haka på med andra hästen, då hade jag tänkt vi skulle upptäcka nya vägar och rida upp på berget!
 
Lunchdags, och tur det! För nu är blodsockret lååågt och jag är väldigt hungrig. Magen är normal igen (inget illamående) och jag känner som att jag måste äta igen för allt jag inte kunde äta senaste dagarna. Sen ska jag spackla i min blivande gå-in-i-garderob, vill verkligen komma igång med den nu.
 
Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela