I startblocket till livet

I ridhuset

Publicerad 2012-11-03 18:46:38 i

Idag körde vi iväg så jag fick rida Cindra på stabilt underlag och hoppa för första gången. Hon skötte sig exemplariskt! Det jag tyckte va roligast va ändå att Cindras ägare tyckte om min ridstil och att jag och Cindra passade bra ihop. Sådana kommentarer värmer!!!

Imorgon ska vi skritta runt Rearstorp, lär finnas en del mjölksyra att trampa ur, och sedan tänkte jag lastträna lite. Perfekt när man har en hel dag ledig, ingen stress liksom.

Här är en gammal bild på min första pålle. Den stora :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-08 11:33:59

Så kul och läsa, vad fint ni fått det! Tråkigt med hästen för dig, men finns säker någonannan som passar dig bättre. :) Saknar dig Lisa, men hoppas du har de bra! :) Kram Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela