I startblocket till livet

Nytt rum att snarka i!

Publicerad 2012-03-03 23:23:03 i Vardag

De senaste dagarna har varit otroligt röriga. Eftersom jag har lite svårt att ha tålamod ibland så la jag ut alla mina möbler på blocket på skottdagen. Jag var rädd att inte hinna sälja dom innan det var dags att flytta. Problemet blev istället att jag sålde min säng innan jag hade någon annanstans att sova :P Men som tur var så har jag ju vännerna, och det blev en jätterolig kväll hos Isabell (rimmar!) med middag och massa spel. Jag och en kille från hennes klass var i samma lag, vi vann mest :D Och som den vinnarskallen jag är så tycker jag såklart att det var jättekul! Haha. Sen fick jag såklart sova över där, och jag insåg en sak. Min säng har faktiskt varit väldigt mjuk... Och det var riktigt skönt att sova på en hårdare! Det ska jag komma ihåg. Men jag har ändå inte haft ryggproblem av det, mer än alla knakningar ;)

Här nedanför ser ni min nya säng i två veckors tid, känns bra trots allt. Men en himla omställning är det ju! Ibland har jag svårt att tro att det faktiskt har blivit mars, och att jag om en månad inte kommer bo kvar här uppe i norr. Det har varit så avlägset jämt, men nu är det snart faktiskt dags. Och jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela