I startblocket till livet

Hej då sängbordet

Publicerad 2012-03-04 15:04:07 i Vardag

Hade finbesök av Emma igår och har fortfarande massa B&J Half baked i frysen, toppen! Men ikväll blir det inte glass i stora lass utan jag tänkte promenera till söndagsdansen och känna lite takt i benen istället :)

Idag åkte mitt sängbord iväg till en annan tjej, jag hoppas det får ett fortsatt bra liv hos henne. De snackade om att slipa och måla om, oerhört ambitiöst för ett gammalt sängbord tänkte jag men det lär ju bli mycket finare efter en renovering :) Såhär såg det i alla fall ut i min ägo! Nu har jag bara spegeln kvar.. Men den kanske också är såld snart. Vad folk köper mycket begagnat! Det tycker jag är jättebra på många vis, och jag har inget emot begagnat själv heller. Faktiskt var bara spegeln och eventuellt TV-bänken köpta nya. Men TV-bänken är jag osäker på, den har ju trots allt hängt med mig i över 10 år. Dock känner jag att om jag någon gång ska köpa en säng igen, då ska den vara ny och precis lagom hård.

 

Den dagen jag köper nya sängbord så skulle jag vilja ha ungefär i den här stilen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela