I startblocket till livet

Ett tråkigt farväl

Publicerad 2012-03-25 10:37:59 i Vardag

Igår åt jag middag med de "gamla" hästtjejerna. Var riktigt kul då det var evigheter sen jag satt och pratade med dem tillsammans :) Roligt att vi kunde styra ihop något nu när jag snart ska fara, lite som en hej-då-middag. (Om 2 dagar!!!)
Sen efteråt kom det fler och fler, nästan hela gamla gänget eller vad jag nu ska kalla dom, och vi firade Nils som hade fyllt år i veckan. Tyvärr så kände jag av min magkatarr, den ville inte festa, så det blev hyffsat tidig kväll för mig, men jag vill ändå skriva att jag hade jättekul så länge det varade. Efter en försiktig frukost mår jag bra igen :)

Idag ska jag packa ihop allt som inte verkligen behövs dessa sista dagar, så några kläder är utvalda att ska användas måndag och tisdag och resten ligger i sin sopsäck och ska packas in i bilen. Men först ska bilen tvättas och bli fit for the long journey.



Men förresten! Jag var ju på UDI's buggtävling igår också. Det var jättehärlig stämning, uppklädda duktiga dansare och jag blev grymt danssugen av all musik. Fick som tur var dansa lite nere på uppvärmningsgolvet i källaren, annars hade abstinensen jagat mig än. Tack Jonas för de ;) Dubbeln va inte helt fel heller haha! Men jag hann inte se något från R-tävlingen (det va N först) vilket va lite trist. Speciellt som min finaste Issa blev 3a i BVR!! :D Grattis till henne och hennes partner!

Jag måste hitta mig en danspartner i Skövde, det här är outhärdligt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela