I startblocket till livet

Dansfredag

Publicerad 2012-03-10 14:44:35 i Vardag

Igår fick jag ingenting vettigt gjort på dagen, förutom lite packande, jag bara längtade efter att klockan skulle bli 18.30. Och när den äntligen blev det så var det middag på Balder med ett nytt dansgäng. Jeanette kände jag lite sen innan (hon är dessutom från Falköping som kul fakta) men det var nya ansikten också, mycket roligt hade vi! :) Sedan hann vi förbi Jeanette och jag fick låna en ny dansstass, helt sinnessjukt snygg blev jag!
Pure Divine spelade och de hade många bra låtar, men de spelar fler snabba bugglåtar än de flesta andra banden och det är ju inte så kul om man råkar dansa med någon som inte hinner föra ordentligt... Men jag hade hursomhelst en awesome kväll. Jag och Nicklas went wild on the dansgolv som vanligt och jag kan inte annat än älska våran dans! Sen har jag ju många många fler favoriter också, men det blir långtråkigt att skriva om någon dans med alla :p Vet att jag fastnade på bild då en superduktig fotograf var där med sin kamera. Lägger upp här när jag sett dom. Tv var även och filmade och jag dansade förbi flera gånger, så kanske blir jag tvkändis ;) Känns tråkigt att inte ha mina dansare med mig i södra Sverige, men där får jag hitta nya.

Det är aldrig så skönt att sova som efter en helkväll på dansbanan, lite nattmat och en varm dusch.

Idag hälsade jag på hos Jeanette över frukost, sen gick vi till strömpilen och jag köpte likadana shorts som jag lånade av henne igår. De va verkligen de snyggaste shortsen jag provat och jag är riktigt glad att de fanns kvar (Vero moda). Råkade köpa lite fler tunna strumpbyxor och två blommor att ha i håret också. Det satt fint!

Nu ska jag slappa lite, sen städa lägenheten, packa klart och åka tåg till min älskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela