I startblocket till livet

Trötter

Publicerad 2012-01-19 18:46:48 i Vardag

Har varit min tredje dag på extemporepraktiken idag och var inne i cytostatikatillverkningen, riktigt häftigt! Igår så fick jag se sterilen, rummet där de tillverkar radioaktiva läkemedel och även följa det upp på en onkologavdelning. Men det tar på att vara på ett riktigt jobb när man är van vid pluggandets fria händer och lugna dagar. Jag är helt slut ikväll och sov en halvtimme innan middagen. Men tror jag kommer piggna till nu när maten lägger sig i magen :) Imorgon är det bara kortdag!

Tusen tack Issa för en underbar kväll me god middag och efterrätt igår. Roligt även att Chris fick vara med på ett hörn över telefonen medan han stod och tvättade sin bil :P
Ikväll ser ut att bli en filmkväll, men först SKA jag städa. NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela