I startblocket till livet

Sjukhusapoteket

Publicerad 2012-01-17 21:38:36 i Vardag

Där spenderades dagen! Fick göra en infusor, kassett, massa vätskepåsar och annat för att öva de tekniker de använder i sin läkemedelstillverkning. Det va riktigt kul att få se lite av verksamheten och ännu roligare blir det imorgon när vi ska få gå in i steriltillverkningen och titta på när de bereder riktiga läkemedel :)

Har inte så mycket att skriva idag, förutom att jag saknar Skylord och Andy. Är så glad över att jag ska åka med Sandra till stallet på lördag, då ska jag rida Athena och hon rider Yoplin, även om det inte är min häst så är det alltid härligt att rida. Hon är ju dessutom så himla söt och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela