I startblocket till livet

Perikles

Publicerad 2012-01-14 10:50:27 i Ego

Kvällen började på Alex Snabbkök med att Jimmyrimmy hade gjort lasagne till middag + kladdkaka med frosting och grädde till efterrätt. Man mådde som en drottning!

Perkarna va duktiga på scen (även om jag aldrig förstod varför de skulle prata mellan låtarna, det går ändå inte förstå vad de sa) och vilken kväll det blev! Kände mig otroligt ringrostig och det släppte inte helt förrän efter midnatt, men jag hade ändå många toppenbra danser. Man blir tydligen lite rostig när man inte har dansat på en månad, så jag får se till att dansa oftare!
Måste försöka hinna med en dans till innan öviksmaran iallafall, kanske Stage här i Umeå 27 januari. Om jag nu lyckas lösa hur jag ska ta mig till Övik. Men det är ett senare problem! Nu ska jag gå iväg och köpa köttfärs, tacos!


En dansbild från innan julen, i Sundsvall, som faktiskt va senast jag dansade innan igår..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela