I startblocket till livet

Blandad panikglädje

Publicerad 2012-01-22 18:43:23 i Vardag

Hela eftermiddagen har ungefär gått åt till ett ledarmöte på Umeå Dansimperium. Vi fick mycket gjort och jag tycker faktiskt att vi var effektiva :) Fick i slutet reda på att jag ska vara ledare på en Bugg 1 :D och kanske även vara ledare på en Barn Bugg 2, men det är inte spikat. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot att få vara ledare på riktigt. Att få använda allt jag lärde mig i höstas :) Så tisdagkvällar framöver är fullbokade. Tyvärr med "håltimme" under tiden som tävlingsträningen är.. Men jag kan ju titta på och lära mig från bänken även om jag nu inte är med, mycket fastnar av att se!

Igår så va jag i stallet och red Athena, Sandra hade Yoppe och med tanke på vädret och all härlig snö så for vi ut och plumsade i sommarhagarna. Det va så sjukt härligt och hästarna älskade det. Yrde bara snö!! Så det var en riktigt härlig dag i stallet som sedan avslutades med middag och vinkväll me trevliga tjejer.



Vad tycker ni om den här sänggaveln och borden? Jag tycker de är riktigt fina! :)

Sänggavel Indo med sängbord

Kommentarer

Postat av: Jarunn

Publicerad 2012-01-25 09:32:02

Nice med ledare, spec till barn.. så roligt juh! Saknar att dansa alltså!

Ser rå härligt ut med bilden där du rider i snön!! Sånt jag vill göra ^^

saknar dig älskade lisa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela