I startblocket till livet

Ingen kan, stoppa mig när jag rullar fram..

Publicerad 2011-10-30 23:10:12 i Vardag

Efter gårdagens trerätters sittning så kände jag mig ungefär som en boll :) Det var alltså en finsittning på skogis med mängder av blivande jägmästare, och några till outsiders precis som jag. 140 pers tror jag att det var! Började kvällen med fix och fördrink hos Emma och fick hjälpa henne med håret, blev riktigt fint! Mitt hår hade jag turen att en kompis från lindy hopen fixade, blev mycket bra. Sedan for vi till skogis (alltså kårhuset) och tiden gick så otroligt fort. Rätt vare va så var klockan elva och sittningen förvandlades till nattklubb och massa fler kom på eftersläppet. Dans och röj tills klockan slog två! Då hade jag faktiskt gillat om de fått ha öppet längre, men inget göra åt!

Imorse var det ganska segt, mådde bra men blir ju ofta lite seg och sugen på vatten och salta popcorn dagen efter fest. När dagen kommit igång så for vi till stallet. Idag var dagen när Trisha skulle ridas på riktigt igen. Hon skötte sig otroligt bra! :) Banan va sliskig och hal så vi höll oss till trav, men blev några markbommar istället. Och sin brist på ögon till trots så hade hon full koll på både bommar och ben och travade perfekt över!! Inte illa vad hon kan klara med bara ett öga. Nog finns det en liten hopphäst i henne, dressyrstammen till trots. ;)

Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag förutom att dansa några timmar ikväll, gick sådär. Hade inget riktigt tryck i dansen och det mesta blev halvt halvt liksom. Tråkigt men man är inte alltid på topp.. Får ladda om tills träningen på tisdag istället.

Tre resor till älsklingen är bokade nu <3
* Om lite drygt 2v
* Strax innan jul
* Över nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela