I startblocket till livet

Buggträning

Publicerad 2011-10-25 19:52:39 i Vardag

Missade förra veckans träning, eller nja.. Jag sov förbi den för jag skulle jobba natt. Men idag så for jag dit! Pigg och glad och peppad!! Hujedamig vad kul det var. Idag så hade vi spinnträning. I enbart frisnurrar. Men det gick väldigt mycket bättre än jag vågade tro för mig. Vi började i lågt tempo, kanske 120bpm, och sen höjde de sakta lite i taget så man knappt märkte det men helt plötsligt så gick det fort. Högerspinn var inte så smidigt då, men gick ibland. Vänsterspinn var inga större problem, även om det inte kanske var det graciösaste inom dansimperiets fyra väggar :P

Som en liten överraskning var VK där och skulle skriva ett repotage. Vilket ingen visste. Det va en kameragubbe som gick och satte sig i mitten av dansgolvet under ena uppvärmningsövningen och bara började ta kort. Ingen reagerade, vi är ju så vana att bli fotade ;) Men sen frågade en kille vem han va och då kom det fram att de tydligen fått erbjudande att komma och skriva om träningen, av någon... Haha. Får väl se om jag råkade fastna på någon bild som kommer publiceras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela