I startblocket till livet

Dagens glada svammel

Publicerad 2011-11-01 23:59:20 i Vardag

Idag har varit en sådan där helt sjukt bra dag!!!!!
Jag blev klar med min muntliga presentation, så nu kan det få bli torsdag hur mycket det vill. Har börjat på ena patientfallet också, men nu är det långt ifrån skolarbetet som gjort den här dagen så bra. Nej för i eftermiddags så fick vi veta våra praktikplatser för sista 10 veckorna i vår. Och jag hamnade i Skövde! :D Blev inte Umeå alltså, men Skövde blir ändå perfekt för då kan jag bo hos Christian och få träffa honom varje dag! <3

Så ni kanske förstår att jag var väldigt glad när jag for till kvällens buggträning. Vilket förmodligen hjälpte till att göra uppvärmningens spegelträning till den bästa hittills. Kändes knappt ens konstigt att stå där mittemot sig själv och lattja, bara skoj! Sedan var det parträning hela timmen, alltså bara dansa med sin egen träningspartner, och även där kändes energin väldigt bra. Några vänsterspinnar blev helt okej, åt höger därimot är fortfarande bökigt men det är bara mer träning som behövs. Och mer träning har jag tänkt ge det! :) Längtar redan till nästa vecka.

Finaste ringde för en stund sen, är alltid lika skönt att höra hans röst och få säga godnatt.


Önskar mig sommar i södra Sverige, det är så vackert. Bilden är från småland i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela