I startblocket till livet

En regnig dag i slutet på maj

Publicerad 2011-05-23 16:32:51 i Vardag

Idag regnar det ute, men lyckades cykla hem från universitetet medans det va lugnt så blev inte blöt alls typ.

Nyheten är väl att jag provat på en liten danstävling. Va KM igår på dansimperiet och ställde upp med Martin i lindy och bugg. Första klassen var katastrof, nervositeten tog över helt och jag minns inte vad vi gjorde. Buggen gick helt okej därimot, (skulle kunna skriva bra till och med, mitt bästa jag kan just nu) det har vi ju dansat mer än 2h ihop och fick dansa om tillsammans med två andra par om sista finalplatsen. Vi kom ju inte vidare men det var skönt att nervositeten släppte lite, så sista dansen var bara jätterolig! :)
Sen blev det publikbugg också, dvs två med tävlingslicens får inte dansa med varandra och publiken ska/får vara med. Fick dansa med Johnny då, han är nå så grymt duktig! och där lyckades vi tydligen se ut att ha så roligt så vi blev 3a! Eller vad dom nu bedömmer i publikbuggen, jag vet faktiskt inte.. men typ. En fin pokal fick jag då med hem, roligt minne :) den får stå bland hästarnas rosetter!

Är mitt i flyttande vilket gör att jag inte känner mig riktigt hemma någonstans. Köket börjar sakna diverse bra-att-ha-saker och jag längtar tills det är över. + då kommer även skolan va slut = härligt!

Nu ska det lagas middag, jajjamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela