I startblocket till livet

Söta lilla bil

Publicerad 2011-03-03 21:38:43 i Vardag

Jag behövde bara sätta mig i bilen hos verkstaden och köra några meter innan den var förlåten! Den är så härlig och verkligen perfekt för mig. Jag sitter bra, ser bra och kör bra. Allt är toppen! Nu hoppas jag dock att den håller sig hel för resten av dens liv :)

Ikväll var det lindy hop igen! Och allt vi gjorde gick jättebra. Verkligen riktigt bra. Det var flera hjälpdansare/hjälpledare där idag och när jag dansade med ena sa jag ungefär "Allt har verkligen gått så bra idag" och han svarade "Ja, du är nog gjord för lindy!" och tyckte jag va jätteduktig. Det känns så grymt härligt att få komplimanger av duktiga dansare som man dessutom ser upp till.

Men det här va sista dansen på rätt länge nu..! Måste ju göra en ny kategori! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela