I startblocket till livet

Snösvänget

Publicerad 2011-03-29 22:03:44 i Vardag

Hemkommen efter en härlig rolig swingkväll. Snösvänget (studentorkester) spelade både swing och lite bugglåtar och i början var det väldigt dött men efter någon timme kom det fler dansare. Kvällens stora överraskning var att jag hyffsat kunde dansa lindy hop även om jag inte tagit ett steg sen kursen slutade, som iofs inte var för nå länge sedan alls men jag var osäker på om något hade fastnat. Killen jag dansade med lärde mig lite charleston också :) Grymt roligt! Men det va svårare, då ska det ju gå så fort.. Men jag ska försöka inte glömma det heller tills på fredag, då lutar det mot mer lindy! :)

Jag tänkte aldrig på att det kunde varit roligt att ha tagit nå kort så ni får inget därifrån, men ni kan få en hästbild i halvkass kvalité istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela