I startblocket till livet

Jobbigt och roligt samtidigt

Publicerad 2011-03-26 17:10:43 i Vardag

Har precis chattat med Jorunn. Hon är fortfarande i Australien och har det riktigt bra och jag är avundsjuk på allt kul hon gör och allt hon får se och uppleva. Men jag önskar hon kunde komma hem. Jag vill kunna krama henne på riktigt och inte bara skriva "kram". Sen blir det inte bättre av allt gulligt hon skriver och att hon saknar mig med. Men jag hoppas hon stannar där tills hon verkligen vill hem, inte att jag eller någon annan drar hem henne. Jag vill också dit och vara där tillsammans! Någon gång när möjligheten finns att resa dit.. :)

Alltid kul att hinna skriva lite och både berätta om mitt liv och få höra det senaste i hennes. Men lite tråkigt när vi måste sluta. Men härligt att veta att vi finns i varandras hjärtan - hur cliché det än låter!

Var alltid Jorunn som hade med sig kameran så följdaktligen är det hon som har alla bilder genom åren! Men här hittade jag faktiskt en på oss från skolavslutningen i 9an. Börjar vara några år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela