I startblocket till livet

Det är inte fel att titta bakåt, bara man inte glömmer nuet

Publicerad 2012-09-13 23:34:00 i Vardag

 
Jag har mer och mer längtat efter att köpa en egen häst igen. Nu har jag snart bott i skaraborg i ett halvår och bitarna i mitt liv börjar falla på plats även här nere i södern. Det jag saknar mest är hästen. Tack och lov så har jag en "granne" 2 km bort som har hästgård. Där finns fina Garbo, 14 år efter Guinness, som jag sedan några veckor rider tillsammans med en annan tjej. Toppenkul! Men så småningom måste jag nog skaffa en egen stjärna igen :)
 
Jag hoppas att bonden kommer in snart, han är ute i bygget fortfarande. Det som ska bli en lösdriftsladugård med två mjölkrobotar. Vi längtar nog alla tills den är klar!

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela