I startblocket till livet

Jesus i min leverpastej

Publicerad 2011-07-11 15:20:08 i Små-Ö-land -11

Syrran och jag, vi åt frukost en dag
Massor av pålägg, och allt verkar bra
Men plötsligt ropar syrran, nämen stopp och belägg!
Det rör sig i min macka, det är en kille med skägg..

Ja det var Jesus! Som hade uppenbarat sig i form av leverpastej
Jag tror knappt mina öron när jag det sjunger det själv
Jesus i min leverpastej

Syrran verkar konstig så jag frågar "är du frälst?"
"Har du vigt ditt liv åt gud?"
Men syrran svarar nej
Det är ju bara Jesus i min leverpastej
Han verkar lite konstig men han smakar okej

Ja det var Jesus! Som hade uppenbarat sig i form av leverpastej
Jag tror knappt mina öron när jag det sjunger det själv
Jesus i min leverpastej

Så om någon går och undrar, om Jesus lever än
Så vill jag ni ska veta, det är rena sanningen
Han finns där mitt ibland oss, men särskilt hos mig!
Han ligger i mitt kylskåp i en burk för sig

Ja det var Jesus! Som hade uppenbarat sig i form av leverpastej
Jag tror knappt mina öron när jag det sjunger det själv
Jesus i min leverpastej
Jesus i min leverpastej
Jesus i min leverpastej!

Och så tänker ni er sittande allsång med en fullpackad loge vid Lundegård. Kunde inte bli annat än grymt roligt! Sen fick vi några extradanser efteråt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela