I startblocket till livet

Tentastress

Publicerad 2011-01-13 11:12:26 i Vardag

Det kanske inte syns på alla studenter, men jag tror att ALLA blir stressade inför sina tentor. Nu ska jag gå iväg till universitetet och sätta mig, går nog bättre att plugga där :)

Blev sent hem från skolan igår men jag stannade på iksu ändå och gymmade. Lyckades nog komma ihåg alla övningarna till slut! För någon hade tagit/slängt mitt övningskort så det blev till att leta i minnet och skriva ett nytt. Lite träningsvärk har jag fått *gillas* Mest övre ryggen/runt skulderbladen, den tar bra den där maskinen i hörnet!

Nu ska livet pausas i väntan på att tentan är skriven imorgon. Sen börjar det roliga :)

Kommentarer

Postat av: Morbror Pär alias Pälle

Publicerad 2011-01-16 12:51:40

Jag kommer fortfarande ihåg hur stressande det var att plugga till tentorna när jag läste till systemvetare. Oftast pluggade jag som en galning hela natten innan tentan. Mycket kaffe och Coca Cola blev det för att inte somna på själva tentan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela