I startblocket till livet

Nytt år, snart tenta igen :P

Publicerad 2011-01-03 00:06:01 i Vardag

Efter massor med bastning (underbart ha egna i lägenheterna), kanske en mindre hjärnskakning, massor med träningsvärk och två onda knän så är jag hemma i säkert förvar och ser fram emot en lång natts sömn :) Men jag får ju inte glömma nämna en väldigt bra nyår och all härlig snowboardåkning! Tärna var en hit! Och btw så är jag king på att åka lift själv, när jag väl vågade prova. Men brädan själv kanske skulle behöva uppdateras.. Någon gång.

Bygsiljum nästa med folket! :)

Något som därimot inte lät sig glömmas länge är allt jag borde kunna inför tentan i galenisk kemi. Blir att ta tag i det imorgon, är man student så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela