I startblocket till livet

En snitsig rubrik

Publicerad 2011-01-05 12:44:50 i Vardag

Hade en liten nedåt dag igår, kände inte för att ta tag i studerandet och istället blev ingenting gjort... Förutom en väldigt god rotfruktssoppa! Men idag är jag på G igen och har pluggat lite. Ska sätta mig i vardagsrummet och gå igenom resten av ett fett kompendium direkt jag skrivit klart det här.

Jag är övertygad om att människor behöver något i framtiden som motiverar. Något som man verkligen kan se fram emot! Längta efter.. Det jag just nu går och längtar efter är Kanarieöarna en vecka i mars :) Men idag har jag även bokat en fjällweekend i början på april. Efter lite velande så blev det så! Och innan dess hoppas jag att jag har många fler åktimmar i kroppen.

Ska köra till stallet i eftermiddag. Alltid trevligt rida Trish! Vi har börjat vänja henne vid uppsittning från pall igen, men hon gillar inte pallen.. Kommer nog ihåg den från olycksdagen. Men det går väl över så småningom :) Hon är så duktig lilltjejen!

Här får ni en bild från Hemavan, när vi va upp i kungsliften :)



Och här är två från Tärnaby! (jag va jättedålig på att ta kort, glömde alltid)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela