I startblocket till livet

31a januari 2011

Publicerad 2011-01-31 16:48:14 i Vardag

Det ringde nyss från Göteborg. Jag hade blivit rekomenderad av en vän till The Studio. När jag sa att jag redan varit där i förrgår så undrade hon om jag ville boka en ny tid och sminkas/fotograferas igen. Jag sa att det måste gå ett halvår innan man kan få utnyttja deras erbjudande igen. Hon sa att det inte var så, trots att det tydligt står på deras hemsida. (Se under avsnitt 2.) Hon tyckte det lät väldigt roligt att fara dit nu direkt och ta fler bilder. Jag tyckte nej, hur roligt skulle det vara att ha likadana bilder? Kanske om ett halvår när jag faktiskt får :P och dessutom ändrat typ frisyr eller något! Undrans om hon får provision för de som bokar.. Skulle nästan tro det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela