I startblocket till livet

27e januari 2011

Publicerad 2011-01-27 22:09:49 i Vardag

Såg Landskampen ikväll på 3an. Lite surt att Norge vann men det va roligt att se ändå! :) Hade tänkt cykla till iksu efteråt men fick istället lust att springa ute, nu när det inte är så många minus och klart väder. 30 minuter var jag visst ute, först över Carlslid - Carlshem - under kolbäcksvägen och uppför backarna till Åhem - sen under igen till Carlslid igen och lite vilse där inne innan jag kände igen mig igen och kunde springa hem. Haha tiden går mycket fortare ute! Och det är mindre jobbigt också tycker jag, måste vara för att det är roligare. För jag springer ändå generellt fortare ute, tror jag. Aja, härligt var det i alla fall! Och imorgon får jag en gymkompis till iksu så det blir också najs :D

Godnatt och ha de gött mina anonyma läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela