I startblocket till livet

24e januari 2011

Publicerad 2011-01-24 17:49:12 i Vardag

Har möblerat om mitt rum idag :) Så nu sitter jag framför fönstret och kan titta ut medans jag pluggar. Mycket roligare än att sitta med skrivbordet mot en vägg!
Har varit ut och pussat massa på Trisha också, hon är jättestor om magen nu och det är ändå 3 månader kvar tills hon ska föla! Haha jag kan inte ens föreställa mig hur stor hon kommer att vara då utan att spricka :P Ska bli kul få se den lilla då.
Blev lite nere sen, för jag saknar hästlivet så mycket. Men har man inte tid så går det ju inte.. Snart drar dansen igång i alla fall så då blir det roligare veckor :)
Men nu måste jag sova ett tag innan jag ska iväg på jobbet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela