I startblocket till livet

23e januari 2011

Publicerad 2011-01-23 20:04:06 i Vardag

Klev upp tidigt idag och plockade upp Max för en heldag på brädorna! Bygdsiljum var bestämmt och glada körde vi iväg.

Nu sitter jag hemma och är helt slut. Kan se fram emot en öm kropp imorgon, det här får räknas som dagens träning! Skogsstigar är bra mycket jobbigare än pisten, men desto roligare också. Jag har dessutom blivit en baddare på att hoppa! (jämfört med hur jag var innan) Hela dagen har varit prima!! Inte slagit mig alls, bara träningsvärk som kommer imorgon. Tänkte det kanske behövde förtydligas - ingen hjärnskakning idag heller. Men renar såg vi massa på vägen hem. Ja, PÅ vägen menade jag :)

Ska börja leta låtar till en kopia av Världens bästa bilskiva!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela