I startblocket till livet

19e januari 2011 nr 2

Publicerad 2011-01-19 20:48:57 i Vardag

Måste bara få klaga lite nu! Jag är förbannat irriterad på mig själv för jag lyckades slarva bort nyckeln till skåpet idag. Jag hade varit i totalt två rum. Först vid löpbanden (gick sådär att springa, blev 30min med två promenadpauser i mitten, som jag inte räknar med i tiden) och sedan ovanför trappen där bl.a. utsida/insida lår finns (som straff till dagens tröga ben så gymmade jag det efteråt + benpress). Fick gå till receptionen och be dom använda "huvudnyckeln".. Så nu ligger mitt lås trasigt i en sopkorg. Som tur var har jag ett annat här hemma som får uppgraderas till iksu-lås.

Men nu efteråt så kändes träningen ganska bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela