I startblocket till livet

Zzzzz

Publicerad 2011-02-22 16:22:40 i Vardag

Idag är jag trött. Somnade på bråkdelen av en sekund efter att kommit hem från jobbet och när jag vaknade (faktiskt av mig själv) så kändes det som att jag inte kunde röra mig. Det var jätteskönt att ligga helt stilla och bara va halvvaken. Men sen klev jag upp till slut. Pluggat en stund och kollat igenom casen tills imorgon en sista gång. Gick sen en liten promenad och handlade på vägen hem, blir lataste middagen av dom alla idag = bullens med korvbröd. Men med tanke på all god riktig mat jag åt igår så kan jag unna mig en lätt middag :P

Ikväll så har jag dans innan jobbet. Sen imorgon kommer jag sitta i skolbänken hela dagen.. Men får i alla fall fara och rida på kvällen! :)

Länge sen jag drog hästtransport nu.. Men kanske man borde satsa på ett BE för framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela