I startblocket till livet

Solen värmer men det är ändå kallt

Publicerad 2011-02-12 15:21:33 i Vardag

Det tycker i alla fall mina tår!
Sitter med en kopp varmt kaffe och hårdbröd och njuter av att känna värmen återkomma till mina fötter. Har varit till Obbola och lekt med en häst :) Fick först se henne jobbas av Sandra och hon såg riktigt bra ut, sen fick jag prova lite själv. Det var ju lätt över 1½år sedan jag höll i tömmar sist (alltså tömkörningstömmar) men när jag klurat ut hur det är jag brukade vilja hålla i dom för att ha koll på grejerna så gick det bra :) Sitter nog i ryggmärgen allt det här med hästar.

Ikväll blir det tacos- och godisrester hos Micha sen gårdagen. Om jag räknar efter då så är det fjärde (4) gången jag äter tacos i veckan. Och sjätte (6!) gången i veckan som jag äter tacofärs! Blev det och spaghetti två dagar. Haha hej varierad kost?! Men gott är det fortfarande och alltid! :)

Min bil är friskförklarad också :D Går som ett spjut sa mekanikern! Han är helt enkelt bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela