I startblocket till livet

Solen skiner och det är inte alltför kallt längre!

Publicerad 2011-02-21 10:48:30 i Vardag

Nu är det måndag och en ny vecka drar igång. Men först måste jag bara skriva om en grymt rolig helg! I fredags så var jag helt outstanding i biljard och vann överlägset (om än med väldigt random och otippade knuffar) över Robin. Men det är ju jag i ett nötskal - tur! Gick förresten en sväng på stan med Elin tidigare på dagen och fick tillbaka min klocka som nu är hel och fin igen. Hittade två jeans också, som faktiskt sitter väldigt bra! Nöjd!
Lördagkvällen spenderades också med Elin, såg The Tourist men kan ju inte direkt säga att den fångade mitt intresse. Mitt i slutet så åkte vi och bowlade istället med en kompis till Elin. Alla vann var sin gång så det va roligt, och jag är vääääääääääldigt nöjd med mitt nya personbästa (tror jag iaf) på 151p! Enligt mig klart över godkäntnivån :) Och jag har bildbevis!



Igår blev en härlig dag, promenerade till Emma och satt och pratade och fikade med henne i flera timmar. Lyckades göra alldeles för starkt kaffe men efter att ha dubblat vattnet smakade det gott :) Sen promenera hem, byta om och packa ihop dansskorna och hinna på bussen ner till föräldrarna. Bakade semlor som fick bli efterrätt. Sen var det tur att jag gick till UDI och dansade bort ungefär 2kg. Nå så grymt rolig helgen har varit! Allt!

Snart dags att äta en tidig lunch, sen mot skolan och plugget. Hoppas Emma, Emma och Micha är där så kanske det blir lite roligare, och skulle behöva jämföra mina case med någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela