I startblocket till livet

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-26 11:44:34 i Vardag

Sitter med en tallrik gröt - havregryns såklart - och vaknar färdigt. Tänker tillbaka på igårkväll och måste skriva att jag hade väldans roligt (visst ser ni humorn? ;) Visst blev det några bottennapp men jag har långt ifrån koll på alla än så det är ju inte jättekonstigt. En var väldigt kladdig i foxen.. Usch det va inte roligt alls :/ Som Anders sa, dans är ju sensuell men den behöver inte vara sexuell för det! Men helt klart att alla härliga danser överväger stort! Det var många duktiga killar från Övik, jag bara måste fara ner dit på nästa dansmarathon! :D Dansvecka på Öland i sommar lockar också, men den kommer jag nog inte hinna kunna fara på. Jag får bugga här på logerna runtikring istället :)

Väntar på att Sandra ska höra av sig och vara färdig för stallet. Blir härligt att få lukta på Athena! Det är ju inte ens minusgrader ute heller så lär inte behöva frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela