I startblocket till livet

En förkyld onsdag

Publicerad 2011-02-16 18:22:59 i Vardag

Fast så väldigt förkyld är jag inte längre. Blir snabbt bättre och bättre nu :) Men lust att blogga har jag inte riktigt haft. Jag är less på min header och kan inte göra en ny, nej för det enda jag har är paint och det duger inte riktigt. Och ska jag be någon vän så kan jag lika väl vänta tills efter utlandsresan så kanske det blir någon härlig bild därifrån. Bara 2,5 vecka kvar nu! Jag längtar som tusan! :D

Dagens minus är att jag tog bussen ner till centrum och tänkte hämta ut min klocka som varit på reparation, men nej då kommer inte den förrän till imorgon. På söndag kanske jag har tid att fara dit igen, annars får det vänta till nästa torsdag. Typiskt..

Vill bara berätta för alla att min farmor fyllde år igår. Hon blev jätteglad när jag ringde. Längtar tills i sommar när jag ska fara och hälsa på dom <3
Min Europaluff får vänta till något annat år verkar det som, men jag har redan planen färdig. Såhär vill jag resa! Ungefär i alla fall. Med start i Berlin.

Kommentarer

Postat av: Olle

Publicerad 2011-02-21 17:38:11

Obligatoriskt stopp i Amsterdam, i LIKE! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela