I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2011-02-08 16:23:03 i Vardag

Nu ska jag strax gå till köket och fixa en riktig gomiddag! Tacos känns väldigt lyxigt. Speciellt som jag åt köttbullar med för-lite-pasta igår till lunch och pasta med pasta till middag. Väldans vad jag är bra på att äta varierat ;) Men ja, idag blir det alltså grönsaker för omväxlings skull. Och lite krossade tomater i köttfärsen drygar ut lagom så det dessutom blir studentvänligt och resterna kan bli mumsigt ihop med spaghetti imorgon :)

Kanske inte skrivit att jag har tenta på fredag? Men det har jag iallafall, så dagen har bestått av tentaplugg ända sedan jag klev upp. Vilket inte var så länge sedan :P Men hade tänkt försöka titta på några gamla tentor inatt på jobbet, så jag ger mig själv ledigt ikväll. Kanske ska sova någon extra timme och sen är det buggkursen.
Hoppas att det går bättre idag, jag vet ju att jag kan vara följsam och smidig. Jag vet att min hand kan vara stilla. Varför ska det vara så himla svårt att visa det på kursen?! Men man är ju två om att dansa, mycket beror på mannen. För att inte tala om hur man fungerar tillsammans, vissa passar man perfekt ihop med direkt och andra går det mindre smidigt med.

Nä det får vara nog med svammel för idag :) Nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela