I startblocket till livet

Söndagsdans + massa mer helg

Publicerad 2011-02-06 22:25:55 i Vardag

Årets första söndagsdans! (för mig iaf) Provade mina nya dansbrallor och dom höll måttet med råge och var helt underbara att ha. De stannar! Kändes lite surt att inte ha varit på dansmaran i Övik i helgen när jag fick höra alla berätta om det. Men nästa gång kanske jag kan fara med ner! Eller upp om det händer något i Skellefte innan :)

Ville bara skriva om mina två härliga snurriga timmar. Löveli!
Va förresten en i styrelsen som berättade de fått typ klagomejl att de inte "släpper in" nya och dansar med. Jag kände mig som det levande beviset på att dom har fel. Mitt tips till nytt folk: Ha roligt och se glad ut! Då vill världen vara med dig. Och i denna tidsålder så får tjejer faktiskt bjuda upp killar också ;D Även om jag själv tycker det kan vara svårt att våga bjuda upp killar jag aldrig dansat med innan, men det är värt det efteråt!

Saknar min bil... Hoppas den är fixad snart :) Tack snällmamma och snällpappa som lånar mig en sålänge så jag kan ta mig till jobbet! Annars vet jag inte hur veckan hade gått..

Annars så har min helg bestått av jobb på origo i fredagskväll. Kl fyra var jag hemma, det var skönt att sova då! Stod en timme i I-baren och den här gången gick det riktigt bra att blanda drinkar! Känns bara roligt att stå där numera. Lite skillnad mot första gången när jag hade typ panik och kunde inte ens med kassan haha! Och igår så fyllde Rune år + att det var Bad Taste Party, och himmel va folk va duktiga på att klä sig hemskt :) Bilder lär komma ut på facebook snart för det var några kameror i omlopp. Jag var vacker ;)

Sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela