I startblocket till livet

Nu är det dags för fredagsgyyyyyyym!

Publicerad 2011-02-04 16:38:56 i Vardag

Här kommer ett nytt träningsinlägg. Var på iksu och gymmade i onsdags också, gick riktigt bra och kändes skönt. Men betydde att jag hade lite träningsvärk idag när jag for dit med Max. Blev lite tyngre på vissa övningar, typ situps kunde jag inte göra lika många för det brände redan från femte. Men annars gick det bra idag med resten. Skönt att ha't gjort! Och förresten så bytte jag ut dagens press/fly-maskin mot gammal hederlig bänkpress med äkta stång (nu när Max kunde vakta åt mig). 25kg gick att köra 3*7 med, sen 20kg*15 bara för att få slut på de sista, så jag är glad :)

Årets mest produktiva dag. Not. Men blir kul att jobba på Origo ikväll, ni hittar mig bakom någon av barerna skulle jag tippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela