I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2011-08-09 07:46:32 i Vardag

Nu har min monstervecka börjat. Nog för att jag jobbat ganska mycket förutom mina 3 semesterveckor, men den här veckan är värst. Hade 2 nätter och 2 helgkvällar till att börja med, blev sedan erbjuden två nätter till av en jobbarkompis som skulle bort. Då han har varit toppen och bytt med mig några gånger så ville jag absolut hjälpa honom, så nu sitter jag här med sex arbetspass. Men känns bara bra :) Student som jag är så vill man ju jobba!

Nästa vecka däremot är jag ledig hela. Då ska jag resa söderut! Inom svea rikes gränser, men längtar ändå och hoppas på en riktigt roligt vecka (hur skulle den kunna bli annat?!) :D

På söndag fyller jag år... Och det löste sig med önskelistan i år också, jag behövde knappt komma på något för det fixade sig själv! Tycker annars det är jättesvårt att önska sig något, jag har ju allt och det jag inte har behöver jag inte - typ så är det! Behövder ju inte skriva här vad jag ska få bara för att jag vet det, ni får allt vänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela